torsdag, maj 08, 2014

Torsdag

Kollar nu igenom kvällens bidrag till lördagens final i Eurovision.
Sanna gick vidare i tisdags förresten, ifall ni råkat missa det. Jag delade ju ett musikklipp då istället för att skriva om Eurovision.
Imorgon kommer Emmy och Jennie hit och på lördag är planen att vi ska dra till Köpenhamn alla fyra och känna av stämningen.
Mannen och jag åker sen hem igen för att se finalen på tv medan tjejerna blir kvar.
Det blir säkert en riktigt rolig helg!

Idag annars har det inte hänt så mycket. Jag vaknade tidigt och åkte för att handla med mor min. Sen har det varit jobb följt av fotboll och nu detta. Snart dags för sängen också.
Vi ska bara se vilka som går vidare här..
Snart helg igen ja. Det är inte klokt vad tiden går fort ibland. Jag hoppas att ni alla har haft en fin vecka såhär långt!
Godkväll med er.

068

Inga kommentarer: