onsdag, maj 07, 2014

Orange is the new black

Då har jag precis plöjt klart den tredje serien i år.
Tror att jag hunnit se alla i år, i alla fall.. Minns inte riktigt.
Jag har i alla fall sett Sherlock, The Walking Dead och nu senast Orange is the new black.
Läste i QX att den sistnämnda finns som bok också.
Den kanske man skulle läsa.
Det blir så himla tomt nu när allt tagit slut..
Den 6e juni börjar i alla fall nya avsnitt.
Och där emellan tänker jag roa mig med Game of Thrones och förresten börjar väl True Blood någon gång i sommar också. Sista säsongen dock. Hur ska jag sen klara mig?

Tur att det hela tiden kommer nya saker att gräva ner sig i.

Att bli betagen av.
Och att jag fortfarande kan hitta saker jag inte sett som jag sen kommer att gilla.
Sånt vet man ju inte på förhand. Det är bara att kasta sig in i det och hoppas på det bästa!
Nu däremot är det hög tid att bege sig mot sängen.
Inget mer serietittande för min del inte.
God afton, god afton!

067

Inga kommentarer: