onsdag, september 28, 2011

J.B

Idag har varit en lite konstig dag är hemma..för vi har inte haft något varmvatten.
Sånt händer ju inte varje dag!
I övrigt har det väl varit en helt vanlig dag, igen.. Slutade i vettig tid och åkte varm buss hem, ångrade mig väl lite men det blev i alla fall en liten cykeltur senare.
Filmen hade kommit ja. Så jag tittade på den ja. Åt den goda lunchen, maten från igår, och njöt av trevligt sällskap av bästa Justin Bieber. Yes.
En lång film, ibland undrade jag när den skulle ta slut, men den var också väldigt informativ och flera gånger slogs jag av att mirakel faktiskt kan hända.
Man kan vara en liten pilt som harvar på sin mammas vänners instrument och sedan flera år senare får sälja ut Madison Square Garden. Är det inte sånt som kallas en riktig saga?
Visst är det så att man blir i alla fall lite tårögd?

Jag tyckte i alla fall att det var en bra film! Sen är det så trevligt när Kanada fortsätter att producera bra unga artister. Känner nästan ett släktskap där (fråga mig inte hur/varför) så jag blir alltid lika glad när nån därifrån lyckas. Det är vackert!

Inga kommentarer: