måndag, september 19, 2011

When tomorrow comes..

Hmm ja..man kan inte hålla på att uppdatera bloggar hela tiden.
Dock får jag lite ångest när jag ser att jag är så dålig på att skriva/uppdatera här.
Efter denna helg borde det finnas tokmycket saker att skriva om, men av någon anledning känner jag mig konstigt avtrubbad.
Tänker inte ta upp vad som hänt och vad allt det onda rör sig om..men det känns lite svårt att fokusera på det som är fint, gott och bra..

Dock är jag så himla glad över att lördagen blev så fin!
Trots allt.
Jag fick ju hänga med det fina folket igen. Då blir man glad.
Kan ju skriva lite trevliga stolpar så ni inte får för er att allt varit pest och pina..för det var det verkligen inte!

¤ Hockeyn..till att börja med! Väldigt trevligt, trots att Rögle förlorade.. Bra platser och vi fick med oss en puck hem. Kan det bli bättre?
¤ Middagen hos päronen. Brasan, drickan och maten. Mmm.. Bortskämda blev vi!
¤ Att få träffa alla mates igen! Plus bästa Niklas, såklart. Helt underbart. Det är så viktigt med det fina folket och jag älskar att frottera mig riktigt ordentligt med alla dom där underbart fina människorna!
¤ Konserten..trots att den inte var det bästa vi sett. Roligt när kusin får syn på mig från högtalaren han hoppat upp på och sträcker sig efter mig.. Sött!
¤ Pratstunden med Hoff som vi alla fick oss efteråt. Han är alltid så mysig den där Hoff.. Alltid.
¤ Alla kramar.. Finns det något mysigare? Har plötsligt insett hur härligt det är..eller okey det lät ju lite konstigt men jag hoppas att ni förstår!

Och imorgon får jag träffa Karin igen. Känns lite som om vi båda är helt beroende av mates..men åh vad det är svårt att inte vara det. Totalt underbara människor!
Alltid något att glädjas åt..i allt elände. Vi är i alla fall tillsammans om allt det här, vi finns och stöttar varandra. Det känns fint, tryggt och bra!

Inga kommentarer: