torsdag, september 15, 2011

Spinning around with mixed feelings..

Inatt drömde jag inget konstigt!
Inget jag minns i alla fall och när det är så får man vara glad..
Känner mig lite segos annars. Väldigt seg, faktiskt. Hade tänkt pigga upp mig med nån kul film men vet inte vilken jag känner för.
Man kanske skulle prova att lägga sig tidigt istället..och se vad huvudet hittar på för nåt skoj åt en denna gång.
Inte har jag något roligt att läsa heller..
Så jag sitter här och funderar över hur allting är. Imorgon är det fredag förresten, ifall ni nu lyckats missa det.
Och jag längtar till på lördag. Då händer en hel massa roligheter.
Undrar om jag piggnat till till dess? Det hoppas jag innerligt.. Har inte tid att vara trött!

Så det är kanske dags att göra sig i ordning. Ordentligt, så att man är redo för sängen sen.
Försöker relaxa mitt speedade och något förvirrade jag. Fattar inte varför jag känner mig så rastlös och samtidigt så förbannat trött.
Jag borde verkligen försöka ta mig till Filborna snart. Det kanske är där skon klämmer..
Göra av med lite dum energi och få bli trött i kroppen också, inte bara i gullivern?
Får se om jag får till det imorgon eller om jag kommer vara för trött..

Inga kommentarer: