lördag, september 10, 2011

Fest, party, fiesta, partaj, kalas!

Igår var vi på Tivoli och snart ska vi dit igen!
Jag har dock inte alls känns mig peppad eller på topp idag.. Fattar inte vad det är med mig.
Hade en dum huvudvärk, sov kanske för länge, och sen har jag varit seg hela dagen.
Ont i nacke och axlar också. Och såklart i magen, för naturligtvis har jag fått besök.
Väldigt roligt!
Förvisso bättre nu än nästa vecka men det känns ändå inte riktigt inspirerande..

The Ark igår ja.
Helt sjukt bra! Finns väl egentligen inga bra sätt att beskriva det hela på.
En långt och innerligt farväl, får man väl kalla det. Ett värdigt avslut!
Lovar att dela med mig av bilder och annat kul snart. Har knappt suttit upp ordentligt idag så det är kanske dags att börja ta tag i saker nu.
Känner att jag börjar komma efter med vissa saker men å andra sidan är det kanske nyttigt att ta det lite lugnt ibland också..
Hoppas dock att jag kommer känna mig både bättre och piggare nästa vecka! Då händer det ju en massa roligheter igen så jag har verkligen inte tid att må dåligt.
Nu däremot får jag väl börja fundera på kvällens outfit.. Ska ju trots allt på 15-årskalas!

Inga kommentarer: