måndag, oktober 03, 2011

Oktober

Ny vecka och vi är inne på en ny månad också.
Och jag tänker inte ha ångest över att jag avslutade förra veckan så dåligt, ut bloggsynpunkt alltså.
Man kan för bövelen inte hinna med allt!
Hittade på en del roliga saker under helgen i alla fall. Ska uppdatera er med bilder snart.
Nu är dock timman redan lite sen..

Roligast den här veckan annars blir mates-fikan på torsdag!
Då får jag träffa lite kul folk igen, förutom den jag bor med och dom som finns på jobbet.. Haha.
Det blir mysigt!
I övrigt idag är det en stor dag för idag fyller minsann Neve Campbell, Kevin Richardson och bästa Lena Headey år.
Niklas Wikegård också, ta mig tusan! Många kändisar som fått för sig att fylla år just denna dag, tänk vad bra när allt blir samlat!
Förresten så är den 18e i denna månad också en sån där månad då många fyller år, många jag känner. Och vi började denna månad med Fanny och Emelies födelsedag!
Mmm..så det finns en hel del att fira, även om man inte alltid kan hinna med allt..
Vi har i alla fall ätit gott och glott på både House och Hollywood-fruarna här ikväll så sämre kan man ju ha det!

Morgondagen kan bjuda på spännande nyheter också. Både i form av musik och..lite annat.
Bäst att springa i säng så att det kan bli imorgon genast så att jag får se och höra hur allt blir!
Som sagt..sämre kan man ha det en helt vanlig måndag!

Inga kommentarer: