söndag, september 11, 2011

Sunday is funday!

Det här med drömmar ja.. Underligt så konstigt jag får ihop det ibland!
Två gånger nu denna veckan har jag drömt helt konstigt om folk jag känner, lagom vridna drömmar.
Inte läskigt eller speciellt dumt, bara lite konstigt. Antar att det är så det blir ibland, man kan som sagt inte välja vad som ska hända i drömmarna.
Enda stället och sakerna man får ha helt i fred, såvida man inte väljer att dela med sig såklart.

Nu är helgen snart slut förresten.
Fick reda på att jag minsann ska jobba med fadern imorgon, så jag har i alla fall sovmorgon.
Känns som om jag kan behöva det..
Och innan idag har vi varit i Lund. Firat kusin Caroline och haft det mysigt!
God mat och efterrätt fick vi. Mätt blev man.
För det andra var vi en ganska nätt skara men det var väldigt trevligt det med! Carolines kille Aldo hade gjort en sjukt god tårta till efterrätt, den gick verkligen inte av för hackor!
Annars här har vi varit och handlat också. Så det är inte utan att man känner sig lite seg.. Och fortfarande hoppas jag känna mig pigg och helt med på noterna i nästa vecka.
Har så mycket att hitta på då så jag vill verkligen inte vara sjuk!

Inga kommentarer: