måndag, september 12, 2011

Ny vecka, ny kula..och nya kuligheter..

Då var det måndag ja.
Och om en liten vecka händer det minsann grejer!
I alla fall om man tror på Anna Ternheim. Och det gör ju jag. Tror på henne, alltså.
Den 19e september händer det saker! Mmm..
Men innan vi kommit dit händer det såklart en massa annat. Det blir skoj det också!

Och även den här veckan jobbar jag med min fader.
Fick styra upp lite saker jag planerat innan, det här med katten ni vet, så imorgon blir det date istället. Ska bli himla trevligt!
Har ju inte träffat henne ordentligt sedan...jag vet knappt när. Hmm..
Usch vad det är sorligt när tiden bara springer iväg. Men vi har i alla fall två saker inplanerade inför hösten/vintern sen så hon kommer inte att försvinna helt.. Bra bra!
Och imorgon sparkar vi igång det hela då. Här eller där..jag har ingen aning, jag vet bara att jag ska höra av mig när jag slutat jobba.
Åhh vad kul kul kul det ska bli!

Nu har jag precis överfört en av de två filmerna från The Ark-konserten i fredags.
Får väl visa er dom här nån gång, eller så får ni leta själva..
Jag känner dock att det snart får vara slut med nördandet här, ska häva i mig lite mer te istället och börja avrunda här.
Jag har ju en stor dag framför mig imorgon!

Inga kommentarer: