måndag, september 26, 2011

Tack för musiken!

Hmm..jag blir alldeles snurrig av all musik som plötsligt flödar emot/över mig via Facebook för tillfället. Plötsligt kan jag se vad alla lyssnar på..och dom kan såklart även se vad jag har för mig.
Kul för dom!
Speciellt kul när jag hakar upp mig och bara spelar en artist en hel dag..nästan. Jag försöker ju att variera mig men ibland är det svårt..ibland bara fastnar jag.
Däremot skäms jag inte över att jag lyssnar på Justin Bieber i flera veckor. Att jag tjatar ut låtar och nästan skaver sönder mina öron med sånt där.
Det finns egentligen inget "sånt där".. Jag tycker det är roligt att lyssna på en hel massa olika saker!
Mjuka och fina saker, snabba saker, långsamma saker, hårda saker. Kvinnligt och manligt.
Allt..bara ge mig tips så ska jag prova, jag är inte den som är den..speciellt inte när det gäller musik!

Annars idag har det väl varit som vilken måndag som helst, mer eller mindre.
Vi hade fått en avi från Posten, en notering om att dom (hon) varit där kl 1340 i fredags.. Och nu blev både Ingrid och jag upprörda över hur våra ordrar behandlas hos PTJ, för det är dom som skickar iväg vår order så att Posten får paketen så att dom måste dela ut dom en fredag..när vi inte är där.
Fast om människan bara kommit på förmiddagen innan kl 13 hade det kanske ordnat sig..men men, det gjorde hon ju uppenbarligen inte. Ja, så kan det gå! Ingrid stack i alla fall och hämtade paketet åt oss. Snällt snällt!
Har väl egentligen inget annat att klaga på här.. Det blev en fin eftermiddag, trots att jag var allmänt seg av mig.. Ska bli skönt med lite sovmorgon imorgon.
Fattar inte varför jag envisas med att känna mig såhär himla seg, börjar verkligen undra vad det är med mig..
En liten uppryckning snart och sen ska nog allt kännas okey igen..

Fick i alla fall vara med om trevliga saker idag. Som skrivet..det har varit en helt vanlig och bra måndag. Vi lever fortfarande i ruset efter gårdagen. Eller hur?
Veckan har börjat, dags att börja hänga med och göra sitt bästa för att den ska fortsätta vara såhär fin, bra, lagom mysig och bara..perfekt!

Inga kommentarer: