tisdag, september 06, 2011

That should be me..

Det är farligt att linda folk för hårt om sitt lillfinger.. Det känns bara så konstigt när dom försvinner.
Och egentligen var det kanske inte ens meningen att dom alls skulle komma dit, från första början.
Nej, jag är inte bitter! Jag har bara väldigt svårt att släppa vissa saker... My bad!

Hur som helst. Jag var bara tvungen att skriva det. Få ut det ur skallen.
Jag mår jättebra, jag lovar!
Ser fram emot torsdag en hel massa. Då händer en hel del kul och jag hoppas vara pigg hela långa dagen.
Och tydligen har jag en date med världens bästa katt inplanerad väldigt snart. Saker börjar verkligen gå min väg nu!
Så varför sura, grubbla, vända och vrida på saker som ändå inte blir rätt när man kan le, planera fina saker med fint folk och bara njuta av tillvaron.. Det är nämligen vad jag tänker göra nu!
Har ju världens vecka framför mig, då vill jag inte lägga energi på att må skit...
Nej nu ska vi skutta, le och vara glada! För kärleken vinner alltid över allt det svarta, visst?

Inga kommentarer: