torsdag, januari 01, 2009

1 januari 2009

Hej 2009!

Vad konstigt det ser ut..09. Förra året var ett 08 år..08ornas år.
Tror ni att nollåttorna verkligen tog åt sig & gjorde något bra av sitt år?

Gjorde ni?
Och tänk på alla barn som blev nollåttor, vissa kanske mer än andra.
Kanske att även jag borde sno en lista eller skriva en årskörnika men jag känner att jag inte riktigt orkar det nu..

Det kanske kommer, det kanske kommer.. Snart.
Om jag kommer ihåg det, om ni påminner mig. Ni vet..mitt minne är ju inte det bästa alla gånger.


Imorgon ska jag ut på äventyr hade jag tänkt mig.
Har lite att ta itu med. Borde kanske ladda min kära mp3 lite så att den kan följa med mig på hela resan. Ladda den och uppdatera den lite, det var ett tag sedan tror jag..saknar nog lite grejer där..och det är ju sorligt när det ska vara så!
Nu däremot tror jag att jag ska leta rätt på lite mera dricka, man blir törstig av julmat.. Har ni också märkt det?

Hur var er nyårsafton?
Jag hade det myspysigt med pojken & katten. Åt och drack gott.
Egentligen behövs det ju inte så mycket, mer än dom man bryr sig om så faktiskt var det en riktigt bra nyårsafton.
Lite mys och stillsamhet har ingen dött av!

Och när jag väl fått igång datorn här idag möttes jag av ett trevligt meddelande så jag får väl säga att året börjat bra ändå.
God fortsättning på er vänner!

Inga kommentarer: