måndag, januari 26, 2009

Ny vecka, nya friska tag!

Vad ska man hitta på en kväll som denna?
Glo lite på TV kanske, det verkar vara det enda rätta.. Monday monday vettni, so good to me..
Imorgon är det tisdag och om en liten vecka från det..då, då då händer det saker.
Får väl försöka se till att planera lite vettigt också. Tigern och planering..hmm. Bästast att höra sig för om ditt och datt så att inget blir wajsing.
Vad som händer mer exakt nästa vecka avslöjar jag kanske till helgen, i alla fall när det börjat närma sig lite mer och jag vet lite om vad, hur, när och sådär.. Viktig information, alltså!
Jag hoppas bara att allt blir bra bra, annars blir jag väldigt ledsen...

Men idag, monday monday monday.

Just.
Och jag lovar att berätta om lördagen snart, imorgon kanske? Bilder kan ni i alla fall se redan nu i bilddagboken, så är ni nyfikna så kika där!
Hej på er!!

Inga kommentarer: