torsdag, januari 15, 2009

Thursday, never looking back!

Hmm...shit vad jag suger på det här med att blogga.. Detta är ju illa!
Å andra sidan händer det väl kanske inte så mycket här som är värt att skriva om, inte vet jag..
Allt kanske beror på vad som händer i tillvaron, vad man vill dela med sig av..


Är mitt uppe i tvättartagen just nu.
Tror att jag ska ta och snyta mig, för jag blev just väldigt snuvig, och sen spela lite Sims medan jag väntar på maskinerna där nere.
Förresten så har vi börjat se oss om efter nytt boende på nätet nu igen, vi låg ju lite lågt under julledigheten men nu händer det grejer igen. Vi får väl se vad det blir..
Här är det i alla fall varmt och skönt, trots att fastighetsskötaren var här igår och skruvade på våra element. Mycket ska man vara med om!
Kanske inte så konstigt att man är snuvig i näsan då..när det är skitkallt ute och smällvarmt inne, inte vet jag..

Inga kommentarer: