onsdag, december 31, 2008

Homecoming..

Så var det nyårsafton.
Vad ska ni göra?
Här i huset har vi en galen katt.. Två kanske..

Jag låg lite väl länge och känner mig fortfarande lite sådär nyvaken..ungefär. Nästan.

Hmm..vad tidig jag är med att komma på saker..
Vi sitter & kollar på nån countdown över låtar från året som gått och nyss var det Homecoming med Kayne West f. Chris Martin..
Ja just..han den där Chris..men det kommer jag på nu, att det är han.

Det känns ju lovande!
Jag kom även på att det är en ganska fin låt. Jo.

Vad har ni kommit på det här året som ni inte riktigt haft koll på innan?
Har ni hittat något speciellt att ta med er inför nästa år?


Igår skrev jag förresten mitt 200:ade inlägg här. Grattis till det!
Nu däremot ska vi nog börja se över det här med maten. God nyårsmat blir det. Mmm..
Goder afton vänner! Gott nytt år!

Inga kommentarer: