lördag, januari 31, 2009

Norrköping.

Jaha, då var man i norrlandet igen.
Vi åkte tåg hit igår, för er som missat eller inte läst det på Fejjan. Så är det hur som helst.
Marcus är iväg, jobbar och har sig..och här sitter jag. Fifflar lite i Fronter, lyssnar på kära Elin och funderar på att ta mig en promenix efter lunchen..som nog ska intagas snart snart.
Har kommit på att jag inte har några kontanter och eftersom Anna och vi har kommit överrens om en viktig sak vill det till att jag har pengar...
Och nej, jag tänker inte berätta vad det är!

Dom andra pengarna vi hade i torsdags la vi på den kvällens sköna akt.
Elin Elin. Ska ta och skriva om den aftonen senare idag tänkte jag mig. Ska få bilderna till datorn också och smycka bloggen lite med. Det blir säkert fint fint.
Så ge er till tåls kära vänner!

Vädret är ganska bra här..jag tror i alla fall inte att det regnar. Och man kan ju inte sitta här och häcka hela dagen, då blir man ju lagom slöis..
Så..promenad och pengajakt får det bli!
Och jaa..det vankas konsert ikväll igen. Mysigt mysigt. Anna i Flygeln här igen, det blir nog kanonbra... Det blir det! Självklart.
Såå det är kanske på sin plats att börja planera lite här, med bilder, kläder och annat som ska fixas.. Fast än är det ingen större fara på taket och jag hoppas bara att det inte börjar regna tillls jag bestämt mig för att pallra mig iväg. Katter gillar inte vatten, inte ens den här lilla tigern...

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Tack så hemskt mycket! :) Kul att du tycker det! Kram