tisdag, januari 27, 2009

Start spreading the news, Im leaving today..

Detta vore kanske en lämplig rubrik för vår kära granne men ja..nu snodde jag den.
Haha!
Grannen och jag möttes i trappan idag och det var ju det sista man såg av henne på ett tag, hon beger sig till Australien för ett bra tag. Kul för henne!
Snäll som jag är önskade jag henne en trevlig resa.. Tihi.

Tisdag idag, för er som råkat missa det!
Det känns på något sätt som om jag hunnit med en hel massa idag..har jag det?
Jobbat, strukit tvätt, varit och blivit klippt och sen var det lite mer tvätt som behövdes tas om hand.
Hos frissan gosade jag med en kinesisk nakenhund också, det trodde jag väl aldrig skulle ske.. Hmm. Det lilla livet var oerhört kelsjuk och gosig, jag menar vad gör man när hon hoppar rätt i knäet på er, lägger sig tillrätta och nästan sover.. En sådan liten hund puttar man ju bara inte bort... Sen hade hon en vitrutig liten väst/tröja på sig så helt naken var hon ju inte..och fluffhåret mitt på huvudet var rätt gulligt ändå..
Men en nakenhund, nääe..det är inte riktigt min stil!

Och jag blev fin i håret igen, lagom till helgen och dess bravader och den närmaste framtiden. Det känns bra!

Och jag ska ska ska skriva om lördagen, det blev bara inte tid till det innan idag.
Alltid är det något, vettni.

Dags att sova nu snart, ska dricka mitt goda te och sedan göra mig redo för bingen.
Idag är det tisdag. Om en liten vecka..om en liten vecka. Då ni!

Inga kommentarer: