torsdag, januari 08, 2009

Torsdag.

Jag har precis fått en god dricka serverad här och snart blir det te & en timme med Musikhjälpen.
För er som undrar har vi några timmar kvar från den sista dagen så änn har vi att göra här.. Det är kul!
Roliga saker ska man inte slita sig från i första taget..


Åhh fy fasen!
Sitter och slötittar lite på den här nya storserien och då sjunger en snubbe där på Tell Laura..

Varför?! Varför denna hemska låt? Kunde han inte kommit på något bättre.. Doh'!
För det andra så förstår jag inte riktigt när det här utspelar sig?
Och för det tredje..så bryr jag mig inte riktigt heller. Jag har inte riktigt tid att fastna i fler underliga serier känner jag.. Det får räcka med dom som finns i min lilla samling.. Haha.


Nu tänker jag sitta här och vänta på teet istället. God afton!

Inga kommentarer: