onsdag, januari 21, 2009

Greetings from the other side..

Jaha...
I förmiddags innan jag vaknade hade jag en crazy dröm.. Eller var det kanske rent av imorse, innan Marcus gått upp?
Hmm..tror nog mer på det senare, även om minnet sviker. Som vanligt!
Hur som helst..det var en konstig dröm, väldigt konstig men väldigt fin. Så fin...


Pågen har varit på visning idag, av en lägenhet på Västra Berga. Den verkar lovande.
Jo, det har vi sagt förut, men jag tror att jag menar det!
Ska försöka få till en visning på fredag hoppas jag så efter det kan jag också uttala mig ordentligt.
Det är spännande.. Det är alltid spännande, sånt här.

Ingrid var sjuk idag så det var lite rörigt på jobbet och imorgon börjar jag sent igen.
Det tackar man för.. En till sovmorgon den här veckan. Jobb med mor och bror imorgon.

Och och och. Dagens händelse, får jag väl ändå påstå..
Jag fick veta en annan kul grej idag, nästan nyss. Och jag hoppas att jag får till något bra inför den aktuella veckan för det vore så så såå roligt!
Så det gäller att lägga fram en bra strategi imorgon och hoppas på det bästa, kanske kasta ett öga i tidboken också så att inget verkar kunna strula till sig..
Och man ska alltid hoppas på det bästa och det bästa i det här fallet vore det bästa på förbannat länge, det vill jag lova..!!

Så kära vänner, håll en tumme för er tiger är ni snälla. Det här vore verkligen välbehövligt ska ni veta..
Jag har ju påpekat förut att det är viktigt att umgås med dom där som värmer hjärtat lite extra och får en att må sådär riktigt bra. Det gäller att ta vara på sina chanser också.. Det måste man!

Nu däremot känns sängen som ett bra förslag. Det där med sömn..det är ett bra påhitt det.
God afton, god afton!

Inga kommentarer: