torsdag, oktober 06, 2011

Good day mate!

Idag har jag haft en riktigt mysig eftermiddag minsann!
Det har fikats på Ebbas och vi avslutar på Mezo.
Väldigt mysigt!
Såhär såg det förresten ut när Helen visade upp sin överraskning..




Då fick jag krama på Nicke Svärds avlagda Gibson! Inte fy skam.. Tung men fin var den. Åhh så fin!
Och alla var vi glada att den hamnat hos en mate tillslut. Hehe.
Den andra överraskningen bjöd Yatzy på när hon plötsligt dök upp på Ebbas! Hade läst nåt om fika men jag trodde ju såklart att hon menade i Stockholm, det hör inte till vanligheterna att åka 40 mil för att fika..
Så det var väldigt trevligt att se henne där!
Det var mysigt att vara tillsammans igen och peppa inför releasen av singeln imorgon. Det kommer bli så grymt!
Och det är alltid lika fint att se dom. Det är såna fina människor!

Nästa gång,om inte imorgon.., blir om två veckor. Då blir det visst marknad i Höganäs och sen nog konsert på Tivoli.
Gött!
Får se om jag tar mig ut till Karin nåt innan dess och kollar in den lilla parveln Sam innan dess också.. Två veckor är för lång tid!


Inga kommentarer: