torsdag, oktober 13, 2011

iOS 5

Jag har precis uppdaterat min lilla iPhone och nu kom jag till det kruxet att jag måste återköpa/installera alla mina appar, förutom dom som redan finns i telefonen..
Och frågan är om det är nu jag ska börja använda Twitter, eftersom det plötsligt finns inbyggt i luren.
Har redan lyckats prova på en av nymodigheterna där.
I övrigt försöker jag just nu att komma ihåg vilka appar jag hade..och vilka jag kan tänkas behöva.
Man tycker att man håller på med den där sabla saken i tid och otid men nu när jag försöker komma ihåg vad det egentligen är jag gör med den så minns jag inte så mycket..
En del saker kommer jag såklart ihåg!
Har lagt till det väsentligaste nu tycker jag men där är ändå en massa som saknas.. Antar att det förvisso är som Marcus sa att det i alla fall blir rensat ordentligt på sånt man sällan använder. Alltid nåt!

Och till detta pysslande ska vi såklart ha lite te. Sen blir det väl sängen..
Får se hur mycket jag lyckas få till innan det blir dags för det. Och om jag skaffat mig ett Twitter-konto eller inte..
Nån gång kanske jag kan få ändan ur också! Kommer ni att följa mig där också då eller?

Inga kommentarer: