tisdag, oktober 04, 2011

Radio

Ja så kan det gå... Missade den eminenta intervjun och premiären av Radio i radion. Ja.
Men jag har lyssnat i efterhand och min tekniske man har fixat så att vi nu alla kan njuta av Radio lite såhär i förväg innan den egentligen släpps digitalt på fredag.
Något kul ska ju vi mates ha att roa oss med!

Så efter att ha varit ganska sur innan i förmiddags så ordnade ju det hela upp sig.
Jag åt dessutom en god lunch här hemma och lapade i mig en lagom spännande film så helt hopplöst har det inte varit.
Hade dock sjukt svårt att somna igårkväll.. Fattar inte det och jag hoppas verkligen inte att jag får samma problem ikväll!
Imorgon jobbar vi dessutom utan chefer så då gäller det ju att man..är vaken.. Och när vi klarat av morgondagen, som väl i alla fall inte kan bli rörigare än idag, så är det äntligen torsdag och då får vi glada mates träffas. Då kommer vi förmodligen att vara sprudlande glada allihop och se fram emot ett riktigt singelsläpp på fredagen ännu mera!
Mmm det tror jag faktiskt.

Men nu börjar timman bli sen också. Tyvärr har jag en väldigt stor kanelbulle att ta mig igenom innan jag kan vila ögonen lite.
Så jag får väl ta och skölja ner den med lite mer te eller kanske en skvätt mjölk..för ner ska den.
Det är ändå kanelbullens dag idag!

Inga kommentarer: