torsdag, oktober 27, 2011

The night visitor's finally here!





No words are needed..
Då var våra skivor här!
Och ännu en kommer imorgon, men vem orkar vänta så länge?
Sprang bort till WLM efter lunchen, mest för att kolla läget och för att inte glömma bort det sen, och visst hade dom skivan. Så det blev ett ex på vinyl innan jag begav mig mot banken.
Väl påväg tillbaka fick jag tag på mannen min som tyckte att vi skulle ha oss en vanlig cd också.
Efter att ha fixat det också gick jag över till Ebbas för där visste jag att Madde och Johanna satt så det blev en fika med dom!

Sämre torsdagar har man ju varit med om! Det gäller att passa på och träffa de som kommer långväga ifrån och för det andra fyller Madde år idag så det var trevligt att få gratta IRL också.. Efter god fika bröt vi sen upp på olika håll och alla vet väl vad jag gör nu?

Jo just, nu sitter vi här hemma och proppar våra huvuden fulla med The Night Visitor och bara njuter!
Fröken Ternheim har gjort det igen och ingen kan vara gladare än jag..

Inga kommentarer: