onsdag, oktober 19, 2011

Nytt och fräscht..

Undrar om mitt huvud kommer att sprängas snart av allt nytt jag försöker fylla det med..
Vad tror ni, finns det en överhängande risk?
En annan risk nu är att tiden börjar springa iväg igen..
Får väl fortsätta mitt sökande en stund i horisontalläge och se vad som händer! Jag har i alla fall kommit en bra bit på vägen tycker jag..med att hitta folk att följa på det där "nya stället" alltså..
Det blir nog bra!
Men nu ska jag häva i mig det sista teet för timman börjar bli sen!
Det är ju som bekant en dag imorgon också. En dag då det äntligen är dags för mates-fika igen.
Underbara torsdag!
För det andra har jag nog helgen spikad med allt jag ska hitta på och jag har även lyckats planera något med finaste pantern. Många bra saker att se fram emot alltså.
Så..dags för sömn!

Inga kommentarer: