tisdag, oktober 18, 2011

Behöver nån som behöver mig!

Here we go..nu har jag Twitter!!
Okey..jag hade väl tänkt skriva något men nu har jag plötsligt fullt upp med allt detta nya ja.. Gjorde slag i saken idag istället, hade så svårt för att bestämma mig för vissa saker igår så jag slutförde allt idag. Bättre sent än aldrig, visst?

Vill ni följa mig där får ni väl fråga om en länk..eller vänta tålmodigt tills jag, kanske, lägger upp något matnyttigt här.
Till dess ska jag försöka leta rätt på lite mer kul folk att följa och sen fundera över vad det är för liv jag lever.. Haha.
Allt handlar i alla fall om att hålla sig ordentligt uppdaterad och så man kan försöka låtsas vara med i svängen! Inte ofta det händer annars..att jag är med i svängen menar jag. Det kanske kan bli ett lyft för mig, så slipper jag vara så hopplöst efter hela tiden..
Inte för att det har stört mig direkt men det här kanske underlättar?
Vi får väl se hur länge euforin håller i sig!
Snart torsdag i alla fall.. Det blir trevligt. Mys.
Men nu ska vi se vad jag mer kan komma på för kul folk/företag att haka på och jaga efter...

Inga kommentarer: