onsdag, december 03, 2008

The L-word!

Jag ska snart cykla iväg i min fina nya jacka, det verkar som om den kan behövas för ute är det bara grått och tråkigt. Huh! Ge mig sol och lite snö..snälla?

Idag är ännu en spännande onsdag och imorgon blir en spännande torsdag.
Jag tycker om när det händer saker. Det ger lite krydda och spänning i tillvaron och det är väl aldrig fel?
Och jag längtar till helgen och jag hoppas på ett litet...tjaa..mirakel eller hur man nu vill se det.
Jag hoppas med andra ord på det allra bästa, precis som vanligt.
CC- den obotlige optimisten. Det ni.. Snygg titel!

Nu däremot är det hög tid att pallra sig iväg.
Och jag tycker om det mesta med och på bokstaven L.. Visst är det en fin bokstav?

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Svar: Åh, tack för den fina kommentaren! Jag är jätteglad över att du följer min julkalender! Hoppas att fler börjar följa den. :)