torsdag, december 11, 2008

My love for you, will never die..

Jaha..antar att jag inte får vara sämre. Det här är bra att ta till när dagen varit lite händelsefattig också och man inte vet vad man ska skriva om.. So here it goes!
Jag ger er, för första gången i denna blogg, en..lista! Grattis vänner..



Namn: Cecilia
Piercingar: Nej, inte en enda.. Vet inte ens om jag skulle vilja ha någon..
Tatueringar: Nej, inte än..men vänta bara. En vacker dag så!
Längd: 157 cm..kanske? Ca..däromkring.
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Mörk mörk mörkbrunt..med inslag av "rött".. Rostrött kanske man kan kalla det..
Är du kär i någon: Ohh ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: I en större lägenhet kanske? :)
Tänker du på självmord: För egen del eller i övrigt? Nej, jag har inga planer på att ta livet av mig och nej, jag tänker inte på det speciellt ofta heller..
Tycker andra att du är attraktiv: Förhoppningsvis, jag tror att dom gör det!
Vilket shampoo använder du: Det är änna olika.. Frutcis verkar dock gå bra ihop med mitt hår..!
Vilken parfym använder du: Alltid deo: Nivea-nånting. Parfymen minns jag inte vad den heter..
Vad är du rädd för: Eld, att saker ska börja brinna..
Gillar du att tvätta: Inte direkt, men jag är förbannat bra på det
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaa! Love it!

SENASTE
Film du hyrde: Vi hyr från Lovefilm senast fick vi "En långvarig förlovning", inte sett den än dock..
Film du köpte: "Amelie från Montmartre" och "The Believer"..tror jag
Låten du lyssnade på: Johnny Cash- Man in black
Låten du hade på hjärnan: Anna Ternheim- Damage One
Låten du laddade ner: Det var så jädra länge sedan sist så det minns jag inte ens
Personen du ringde: Marcus?
TV program du tittade på: Vi såg Fredspris-konserten som tog slut för ett tag sedan
Personen du tänkte på: Lauren

FAVORIT
Mat: Det finns för mycket att välja på...
Sak att göra: Gå på konserter
Sport: Fotboll är alltid kul att titta på..och även att spela!
Dryck: Coca-Cola...? Fan vad tråkigt svar men det är nog så.. I alkoholhaltig väg får jag nog säga nån X-ider..
Kläder: Joggingdress? Haha! Nääe men..manchesterbyxor, t-shirt..
Film: As Good As It Gets
Bil: Saab, vilken modell som helst!

ANTAL
Gånger du varit kär: Ingen aning.. Går sånt att räkna, 3-5 kanske?
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ska man veta sådant? Jag har i alla fall ingen aning
Ärr du har på kroppen: Jag kan icke räkna dem alla... Det är allt från en operation till olyckshändelser..och många från de elaka katterna!

SENASTE
Bok du läste: "En apelsin med urverk", var det nog..
Personen du fick mail av: Lauren
Personen du fick brev av: Fanny
Personen du fick sms av: Niklas tror jag..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Räknas frukosten på jobbet? I så fall var det en dryg vecka sedan.. Annars minns jag inte riktigt

ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: Jobbat, strukit tvätt.. Tvättat ny tvätt
Var det kul: Roligaste på länge!! Eller..nåt..Not.
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på, antingen tidigt eller..lite senare. 5:45 brukar klockan stå på
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sova, den lilla tid där är kvar..
Är du seriös: Ohh ja, alltid!
Vad är du allergisk mot: Inget vad jag vet. Det man inte vet har man inte ont av..!
Var har du ont: I käkarna..till och från..
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Om jag får lite hjälp kanske..
Favorit serie: House

ÖVRIGT
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Absolut
Är du glad nu: Jadå!
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Allt som går att dansa till? Det beror på humöret..
Stockholm är: Fint men stort..
Göteborg är: Mysigt
Kan du sjunga: Jo då
Mer värt än guld: Marcus, familjen, vännerna, katterna..
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA..
Ska bli skoj: Att fira jul
Ska inte bli skoj: Att fira jul utan Marcus..
Sparar till: Ny bostad, lite som ett nytt liv..
Väntar på: En söt dröm?
Pålägg som gäller: Jag äter mest flingor/fil på morgonen men lite skinka är aldrig fel!
Dagens dryck: Vatten?

Inga kommentarer: