fredag, december 05, 2008

Helgen är här igen.

Jag har börjat känna mig hängig och ibland får jag nästan för mig att jag skulle vara förkyld.
Det vore direkt olämpligt i tider som dessa, då så mycket ska hända och julen står för dörren. Nästan...
Förresten så är det väl ganska olämpligt när det än sker för vem vill vara sjuk?
Det är ju inte speciellt roligt menar jag!
Så jag jobbar på att hålla mig varm även om det inte är det enklaste alla gånger men det är ju tur att man i alla fall har ett par varma skinntossor att smyga in fötterna i. Alltid något!

I övrigt vill jag passa på att tipsa om en lite annorlunda julkalender.
Den går att följa här och är skriven av en kär vän vid namn Dennis. Läs läs läs, jag är redan fast och frälst i denna spännade julkalender och läser varje avsnitt. Det borde ni också göra!
Gör det.

Nu däremot tror jag att jag måste knyta mig någon timme.
Det var det där med att ta hand om sig själv för att undvika att bli förkyld..eller hur?
Imorgon är en stor dag, jag längtar..efter allt. Efter att få se vännerna, få se Anna. Få se ett mirakel?

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Svar: Tack! :D Det vore jättegulligt!