torsdag, december 18, 2008

I hate goodbyes!


2 miljoner kronor är dom uppe i nu!
Grattis grattis får man väl säga, det var en trevlig överraskning minsann.
Veckans andra önskan ska jag snart skicka iväg hade jag tänkt mig. Har dock inte riktigt bestämt mig för vad det ska bli än men det kommer..snart snart har min hjärna tänkt klart.

Jag har även kommit på, helt plötsligt, att jag kan bli lite avundsjuk av mig.
Jag är kanske inte så mycket för att dela med mig och visa hela världen vad det är för något fint jag har hittat.
Vilket i sig kanske är lite konstigt, för är det inte så det ska vara?
Att man vill visa upp och dela med sig av det fina man hittat och som lyser upp ens tillvaro lite extra?
Hur som helst..jag är inte sån!
Nej nej, här vill vi hålla allt för oss själva och vara ego.. Är jag verkligen så ego?
Fast å andra sidan så har ni ingen aning om vad jag pratar om ändå så ni vet, tyvärr, inte vad ni missar så det gör kanske inte så mycket..?
Hmm..nu blev det konstigt här ser jag men tjaa, så kan det gå!
Det man inte vet har man inte ont av, och man kan inte sakna det heller..

Och ikväll känns som sista kvällen med gänget.. Musikhjälpen-gänget menar jag! Vi får väl göra det bästa av det, även om farväl alltid är sorliga..

Inga kommentarer: