torsdag, december 18, 2008

It takes a fool to remaine sane..!


Åhh..vad ska jag ta mig till imorgonkväll efter kl 1910..? Va? Har någon av er tänkt på det..?!
Vad ska ni göra?
Jag förstår ärligt talat inte hur jag ska stå ut..
Ända sedan i söndags har vi varit tillsammans och det kanske låter konstigt men det kommer bli så tomt utan dom.. Så tomt utan Ehsan!
Han är verkligen riktigt rolig, det är sånt go! i den där pågen och en riktig entertainer!
Fattar inte riktigt när den där snubben sover för på något sätt verkar det som om han alltid är där.. Han är duktig han!
Jajaja, jag vet att alla tre programledare finns att finna i P3 men inte såhär.. Inte varje dag, dygnet runt och hela hela tiden. Det är sorligt..det kommer bli sorligt!
Tror det blir en tripp nedåt imorgon eftermiddag, det hade varit trevligt. Skänka en liten slant till och önska en låt till? Jo, så får det nog bli.
I övrigt tänkte jag skicka ett litet sms snart.. På det här vackra numret 72955, gör det ni med!
Nu hoppade Henrik fram, han är nyvaken och lite yr i mössan! Haha.
Goa grabbar i etern, på nätet och i min TV.
Dom är överallt..and I love it!

Inga kommentarer: