torsdag, december 25, 2008

Jul jul jul..

Idag har vi varit i Lund och jag har inte varit hemma så länge.
Påväg från bilen till dörren fick jag ett sms som jag kollade sedan jag kommit upp och det var från min kära Linn.

Alla vet vi väl att detta är den stora hemvändarhelgen. Alla är hemma nu!
När jag var ute och skulle handla shampo och sallad häromdagen träffade jag på Isabell J vilket var en glad och trevlig överraskning.


Så jaa..alla är hemma nu.
Men dagen idag har jag spenderat i Lund.
Med morbror, moster, kusin och hans tös. Och såklart mina päron, bror, mormor och andra moster.
Det var trevligt! Riktigt god mat, jag åt som om jag inte sett mat på flera dagar..vilket jag ju såklart gjort och jag hade även fått i mig en liten frukost och något lunch-aktigt innan vi begav oss så jag var inte helt tom.. Men det var så himla gott så jag var tvungen att springa en massa gånger.
God mat ska ätas!

I övrigt var det en trevlig tillställning.
God dricka, god mat och efterrätt och sedan lite choklad. Vad kan bli bättre!
Och så blev vi uppdaterade om både det ena och det andra, inte helt fel ju.

Nu under resten av kvällen vet jag inte riktigt vad som händer..får se vad jag hittar på men det lutar åt att jag blir hemma.
Pallar inte flänga runt mer, det har varit lagom tillräckligt ändå här i dagarna..
Goder afton!

1 kommentar:

Marcus sa...

Hoho, jag vet vad som kunde blivit bättre. En pojke vid din sida :P
Puss