tisdag, december 02, 2008

Klappjakten..

Nu kokar vattnet till teet så snart blir det te-time.
Köpte lite mer julte åt oss idag också, det är riktigt gott det!
Tycker att jag varit ganska duktig idag ändå.. Har knallat runt på stan och tittat på lite olika saker och så har jag såklart blivit klippt!
CC-the tiger har fått lugg och jag är sjukt nöjd. Yes!
Jag och Dani behövde prova något nytt...jag behövde och jag är förbannat nöjd må jag säga.
Och snart är vi säkert bästa vänner också..luggen och jag alltså.
Mmm..det känns bra!

Jag provade Foppa-tofflor som inte passade och plötsligt hade jag köpt mig en vinterjacka istället.
Oj vad nöjd jag är med den! Grön, stor och mysig.
Ja att den kostade en slant men det var å andra sidan på rea så det tyckte jag att jag kunde kosta på mig och som skrivet..jag är riktigt nöjd!
Grönt är skönt..? Yes.

Nästa sak att söka efter på stan blir väl en del julklappar. Snart är tiden här, juletiden..
Vad tycker ni om det? Gillar ni julen? Alla ljus som kommer fram..advent.
Jag tycker att det är väldigt mysigt i alla fall!

Inga kommentarer: