tisdag, december 09, 2008

Grattis!

Grattis till Sofia på 29-års dagen och grattis till alla som heter Anna!
Idag är alltså en stor dag. Haha.

I övrigt vet jag inte riktigt vad som ska skrivas här idag...
Igår kom Annette tillbaka till jobbet. Hon har inte varit där på nästan ett år, mer eller mindre.., för hon har varit sjukskriven för artros i ena tummen/handen. Nu igår då började hon arbetsträna lite och hon är på jobbet två timmar om dagen.
Hon går, som vanligt, med mig och pappa.
Och för er som inte visste det....bror jobbar också på praktiken nu..päronens praktik, alltså. Jobbet.
Hela familjen Andersson är samlad och jobbar under samma tak. Så kan det gå...
Som tur är så är inte den här familjen Andersson lika förvirrad som den gode Sunes men ibland är det inte långt ifrån..det vill jag lova.
Antar att det är så det är..det är väl nåt visst med Anderssons, ändå!

I övrigt får jag höra så söta saker att öronen nästan ramlar av..typ.. Ungefär.
Det är ord som värmer i vintermörkret och sprider lite ljus omkring sig.
Det är ord som gör att jag växer lite och vågar tro på mig själv än lite mer.
Det är fina fina ord. Jag tackar för dom och hoppas att jag själv utstrålar lite värme och ljus även till alla andra som jag bryr mig om.
Det är viktigt att visa sina vänner vad dom betyder. Lite varje dag. Alla blir vi ju glada av lite uppskattning och att folk bryr sig.
Så..glöm inte att visa varandra vad ni menar och betyder för varann. Viktigt!

Annars annars..har jag väl inte så mycket mera att tillägga.
Förutom en liten påminnelse.. Dennis blogg, börja läs genast om ni inte redan gjort det.. Nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad du är gullig då! Tack!

kram

Marajjah sa...

Var jobbar du?