måndag, december 22, 2008

It's just another christmas without you.

Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..fortfarande!
Jag kan ju börja med att berätta att den förbannade foten inte är helt bra än och det känns ju uppiggande såhär inför julen...
Förvisso ska jag väl ta det rätt lugnt nu några dagar och inte flänga runt så förbannat mycket som jag faktiskt har gjort i helgen..och idag!
Det säger kanske sig själv att fossingen min inte mår så himla bra av det.. Logiskt?
Jojo..
Sista rännandet blir väl imorgon då när jag tänkt uträtta lite ärenden och kolla på den där lägenheten. Jag längtar!
Och Gud bevare mig så att jag inte vrickar den andra foten också..i så fall går jag & gömmer mig under ett tjockt täcke ett bra tag framöver. Huh!

Det känns för det andra som om jag har lite abstinens efter datorn.
Och efter en viss någon. Som finns lite för långt bort, precis som vanligt. Alltid för långt bort..
Det är väl min ständiga lott här i livet, att alla söta människor ska bo så himla långt bort från mig att det gör lite ont i hjärtat var gång jag tänker på det..
Men vet ni vad? Snart är det julafton!! Bara en dag kvar nu, när vi sovit lite, och jag hoppas på en fin lillejulafton. Fin fin fin!
Kanske dags att lägga sig genast så att det kan bli tisdag fort fort. En viktig dag, en spännande dag.
Får ta och uppdatera om den roliga söndagen snart också, då vi fick träffa en söt idol och prata lite med henne. Det var minsann en trevlig tillställning!
Jaa..en annan gång, till nästa gång..ha det guttans och ta hand om varandra i dessa juletider!

Inga kommentarer: