onsdag, april 30, 2008

The music in me!

Appropå killarna i gårdagens inlägg så kom jag på en annan grej idag..
Att jag inte alls lyssnat på dom sedan jag flyttade hit. Eller joo..kanske nån gång men ingen skiva har funnits i datorn så det har med andra ord blivit x antal färre lyssningar än mot vad det har varit förr i världen. Sorligt sorligt.
Får ta tag i det och skärpa mig lite! Jag saknar dom allt..


Har sjukt mycket god chokladglass att äta upp nu, det gillas en massa. Jag menar..choklad och glass..det kan bara inte misslyckas. Chokladglass!
Minns ni "Choklad och Anneli" förresten?

Och appropå saker jag kommer på, hela tiden, så måste jag ju uppdatera er angående fredagens konsert. Vet i nuläget inte om jag tänker stanna och se alltihop men sånt får tiden utvisa.
Det vankas hårdrock på The Tivoli, nämligen. Lillasyster gästar vår stad för en liten spelning och det enda jag hört med dom är deras cover på Umbrella som de förvisso gör riktigt bra men att se en hel konsert med dom vet jag inte om jag är upplagd för.. Det kanske blir för mycket av det goda, om ni förstår hur jag menar?
Förband är ialla fall von Benzo, de är hela anlednigen till att jag tänkt gå dit i första taget! Träffade nämligen Attila förra veckan, jag höll faktiskt nästan på att cykla över honom..eller jaa nästan, och då berättade han denna glada nyhet. Har inte sett dom alls det här året tror jag och de har varit saknade.
Såå det vankas party & full fräs med mästerpojkarna. Skoj, så skoj!


Ikväll är det för det andra Valborgsmässoafton, jag och Marcus ska snart ut och se vad vi kan hitta för kul att förlusta oss med. Det har inte blivit någon brasa för vår del ikväll, alla har varit förlagda för långt ifrån oss så vi har inte pallat bege oss någonstanns. Varför ingen brasa på Söder?
Och nu känner jag att jag har orerat tillräckligt för ett tag så jag lämnar er nu. Fotboll på TVn ikväll igen (någon som är förvånad) så jag får väl kasta ett getöga och se hur det går.
Barca förlorade igår och min bror hade sorg idag... Vi får se hur det går ikväll, en ny match med nya lag. Nya friska tag!

Inga kommentarer: