tisdag, april 15, 2008

Jag förlänger mina steg..

Den underbara tresamheten har infunnit sig igen.
Älskade lilla gosbollen är hemma nu, back where she belongs. Det känns så bra för det är ju såhär det ska vara. Vi tre. Som en riktig liten familj.

Imorgon blir en jobbig dag för min del, det bli mycket jobbande förstår ni.
Bara en frisk tandläkare och en frisk sköterska. Jag & mor min.
Fadern är på bättringsvägen så han ska också jobba imorgon men inga andra. Detta betyder i sin tur att jag måste (och ska) jobba både förmiddag och eftermiddag. Det har jag aldrig gjort förr..
Sen får vi se hur det blir med kursen torsdag-fredag, vilka som kan följa med. Spännande värre..

Ska bli skönt att få se lite nytt. Tylösand verkar så fint.
Hoppas bara jag slipper vara toktrött så att jag kan få ut nåt av det hela också. Kurs som jaa..allt det andra. Det får bli uppdatering från allt sen, det ser ni väl fram emot?
Måste se till att få med mig kameran och fota lite också, verkligen fota och inte låta den ligga i bilen som jag gjorde i Göteborg..
Nu ska jag ägna mig åt teet och äta en liten kaka. Krama min kära sötnos till katt och njuta av att ha henne hos mig igen!

Inga kommentarer: