onsdag, april 23, 2008

Ensam tandsköterska idag, igen.

Då var man här igen, helt ensam. På jobbet alltså, för fadern har gått & blivit dålig..igen. Samma visa som förra gången verkar det som och då blir det såhär.
Ska jobba ensam med Gunlis imorgon, vi ska tvätta och ha oss..

Vädret är fint så det känns lite obra att sitta här men men, vad ska man göra? Får sluta lite tidigare ialla fall, alltid något.
Ska framför allt ta och skriva in allt föregående på våra färdiga patienter så slipper jag sitta med det imorgon. Det gäller att ta vara på tiden ju..
Ska bli klippt imorgon nämligen och sen tänkte jag ge mig ut på födelsedagspresentjakt (vilket långt ord..hmm) och jag tänkte även hitta mig ett par nya byxor. Ett par jeans kanske? Vi brukar gå sådär lagom bra ihop, jag och jeans men man kanske ska ge det en chans igen? Några snygga nu när det börjar bli så fint väder..
Det får nog bli en eller annan vända inom Carlings och 13 tror jag.

Kanske H&M också.

Ska ta tag i de föregående patienterna nu och sen får man väl nästan börja fundera ut vad man ska stoppa i sig för fika.
Lite maskiner som ska köras också så nu lämnar jag skrivandet för en stund.

Inga kommentarer: