tisdag, april 29, 2008

Små lätta moln..

Nästan nyss hemkommen. Har hunnit med att handla och fixa lite mat åt mig, ska stoppa det i mig nu och sen ska jag nog traska till Viskängen och njuta lite av solen. Det är så varmt och skönt!
Det gäller verkligen att ta vara på det här och det är faktiskt påtok för varmt för att sitta här inne, trots lagom öppna fönster och fördragna gardiner. Bara en liten föraning om hur det kommer bli sen... Kul kul...känn ironin!
Kanske en liten promenix för mig själv eller så hör jag av mig till experten, får se hur det blir. Vet inte om jag känner mig så sällskaplig just nu men allt kan ändras.
Först blir det till att sleva i sig maten, tur att ingen ser mig.., så får vi se vad resten av eftermiddagen har att bjuda på!
Märkte också att det var lite överkurs att ha strumpor och skintossorna på just nu..så av med hela rasket! So long boys and girls!

Inga kommentarer: