måndag, april 21, 2008

In the end I started..

Nu har vi sett sista Anna Pihl-avsnittet här.. TV4Anytime är bra det!
Dags att krypa till kojs också.

Får se om jag hinner skutta ut nån gång gång imorgon i det fina vädret.
Tvättdag förvisso men mellan maskinerna kanske jag hinner ut nåt?
Måste köpa något åt brodern också, han fyller nämligen år på torsdag. Det är så mycket man ska hinna med om dagarna..och så lite tid.

Kolla in P3's hemsida förresten, de har nämligen bestämt att dela upp Tegan & Sara-spelningen i två delar. Andra delen kommer 5e maj. Kul kul, jag som blivit så frälst..
Det andra viktiga idag är att min darl har namnsdag!

Stort stort grattis finaste Anneli!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, Vännen! Det är en intressant och rolig blogg Du har.

Hoppas Du har det bra?

Jag tränar som vanligt men ska köra ute nu när det blir varmare. Jag söker fortfarande en sparringpartner...

I juni ska jag äntligen få ett ordentligt jobb, jag ska jobba på Må Bra! Hälsokost på Familia i Hyllinge.

Jag ska sälja kosttillskott och proteinpulver...

;=)


Hör av Dig om Du vill promenera en dag. Må bäst!


/BJÖRN