måndag, april 14, 2008

Se & häpna!

Hello!
Jaha jaha jaha, det här var då oväntat som få andra saker..kan jag säga. Skriva.
Vet inte riktigt om jag verkligen velat detta
men nu blev det som det blev och
here I am.
Måste erkänna att det känns oförskämt bra faktiskt, fastän
jag fortfarande är något kluven.

Om någon undrar hur jag för det andra kan ha tid att sitta här
och skapa en blogg mitt på blanka eftermiddagen kan jag bara säga följande.
Fadern är sjuk så jag är helt ensam.

Har en del disk & plockande att fixa med men hey..klockan är ju bara barnet.
Sitter på jobbet, alltså.

Känner redan nu hur lådorna pockar på uppmärksamhet och vill bli rensade.
Jag har soft musik i öronen. 60/70-talet och jag går bra ihop må jag säga.
Så, jag lämnar er nu för att få smälta detta stora.
Jag förstår så väl om ni är chockade.


So long, 'cause I will be back!

1 kommentar:

Anonym sa...

60 70-tals musik yeee det låter fint i mina öron med...