torsdag, april 17, 2008

Bara om min älskade väntar.

Försöker trycka i mig en stadig frukost, det går sådär. Jag & frukostar i allmänhet brukar inte gå så bra ihop.. Har kommit en bit på vägen hur som helst, alltid något.
Om ca en halvtimme ska jag stå utanför porten & vänta på päronen. Ska bli spännande att se vilka som verkligen kan hänga med.. Jag hoppas såklart på allihop.
Känns lite dumt att åka bort när jag knappt var hemma nåt igår. Har ju inte fått se så mycket av mina ögonstenar som jag velat.
Simba flamsar förvisso runt här just nu men Marcus är ju borta, det är tråk.
Kursen är å andra sidan inte speciellt lång så jag ska säkert stå ut.

Ska se om jag hinner rippa över senaste köpta skivan så att jag får med den på resan.
Tegan and Sara for the win! Åhh..jag älskar dom. Synd bara att jag inte fattat det innan.. Borde lyssnat mer på min älskade gnu. Förvisso ingen större skada skedd nu när jag insett mitt misstag, allt går ju att ta igen!
Såå..lite mer frulle & musikjoxande är vad som gäller. Ha en bra torsdag där ute!


Inga kommentarer: