tisdag, april 29, 2008

Happy twin tiem!







Jag satt precis och kom på en spännande grej.. Tänk att jag inte kommit på det innan.. Hmm.
Jag gillar tvillingar som sjunger ihop. Jag gillar tatuerade tvillingar som sjunger ihop!
Förvisso har inte tatueringarna något med deras sjungande att göra men det var en annan rolig detalj de hade gemensamt förutom att de är just tvillingar..
Vad lustigt egentligen. Kul också att det är ett tjej och ett killpar.
Quinn vs Madden fast det här är ingen tävling, alla fyra är så förbannat bra att man blir glad vid blotta tanken på dom. De gör så skön musik som man blir sådär lycklig av. Det gillar jag!

Snart dags att ägna sig åt lite fotboll, för ovanlighetens skull. Ville bara delge er den här lilla uppenbarelsen för jag tyckte att det var..viktigt.
God kväll!

Inga kommentarer: