fredag, april 18, 2008

Himma igen!

Åhh..såhär gosig brukar hon inte vara när man kommer hem.. Lilla livet har kanske varit ensam en del när Marcus jobbat & jag varit totalt borta. Hon verkar lite kelsjuk..
Fäller gör hon också, det är lite mindre trevligt men jaa vad gör det.. Hår kan man ta bort!
Får ta & borsta henne senare ikväll tror jag minsann.

Nästan nyss hemkommen från Tylösand nu. Det var riktigt fint där!
Får uppdatera en massa & visa nån bild också kanske. En bild säger mer än tusen ord, vettni.
Hotellet var mysigt, annläggningen stor (den största i Norden tror jag..) och maten var god. Där var då inget att klaga på kan jag säga.
Tänkte bege mig till sängen en sväng & inta horisontalläge en stund. Mannen min har inte kommit hem än så jag får prata och gosa med kelgrisen sålänge.
Mer uppdatering kommer som sagt, ni får se er till tåls lite.. Tjipp!

Inga kommentarer: