torsdag, mars 17, 2011

Walking my daydream..

Snart bär det av till Malmö. I skitvädret..
Vi ska som ni kanske vet ner och se lilla Tove. Igen.
Så det är väl bäst att jag packar väskan. Får nog ha med mig den idag.. Med allt grej vi ska ha!

Kamera, biljetter och annat..
Dags att göra sig redo med andra ord!

Förresten så fixade jag biljetter till Ryan i sommarn.

Gött! Och det blir en solo-show skrev han på Facebook. Kul!
Jag längtar så.
Nu längtar jag mest tills vi är framme på rätt ställe i Malmö och jag hoppas att vi inte hinner bli alltför dränkta på vägen.. Usch.
Lovar att dela med mig av bilder, nu eller senare så håll utkik!
Ska förresten få fram Kjellvander snart också.. Mycket som ska göras hela tiden. Haha.
Nu ska jag gå och se över väskan och fundera på att byta om.
Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer: