fredag, mars 11, 2011

Helg!

Ja det går ju bra det här.. Har uppdaterat två bilder idag!
Framåt framåt. Haha.
Kanske slänger in nån till nu ikväll..på den "nya" frisyren. Jag har nämligen varit hos Dani ikväll.
Innan dess hann jag ta det lite lugnt här hemma. Sen åkte Marcus och jag för att handla och sen fick jag springa från Kärnan och ner.

Tänkte inte på det förrän jag kommit därifrån igen men detta var ju sista gången jag var där..
För troligtvis lär jag inte komma dit mer även fast där skulle ta över en annan frisör och hålla igång.
Nej vi bestämde istället oss efter pappas stora vision, att liksom följa med Daniela ner till Lund.

Så får det bli. Så blir det!
Spännande..
Och helt ärligt förstår jag inte hur jag ska kunna sluta gå hos henne..

Ni har ju fått läsa så mycket om hur fantastiskt jag tycker att det är, varje gång jag kommer därifrån.
Det är makalöst.
Varenda gång!
Så ja..Lund verkar väldigt lockande om vi bara kan planera in det. Mmm.. Vad gör man inte för det fina folket och för att få bästa frisyren i världen!

Annars annars här.. Så får vi se vad helgen bjuder på.
Jag peppar med lite Robyn just nu. Hennes musik är så fantastisk.
Jag längtar nästan ihjäl mig till sommaren. Då ni..
Bilder därifrån lär komma fram sen! Var så säkra..
Nu ska jag se till att börja fira helgen ordentligt med något kul att dricka och se vad gossen har för sig, nu när all hockey tagit slut.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: