onsdag, mars 09, 2011

Underlig dag..

Drömde minsann helkonstigt innan jag skulle vakna idag.
Skumt skumt.. Ingen mardröm men väl oerhört skumt och otrevligt. Hoppas slippa drömma sånt inatt.
Har inte tid att vakna förvirrad ju!
Herr Svahn är i stada för att gå på kurs och bo hos mina päron. Trevligt för dom!
Jag hinner nog inte träffa honom..men man vet aldrig. Sist var han uppe på jobbet en sväng och kollade.

Nån annan som däremot var uppe och kollade läget idag var kära mor min!
Trodde jag hörde fel när Ingrid kom och sa det.. Men så var det minsann. Kul kul var det och hon såg pigg och glad ut. Mor alltså.. Haha.

Annars har dagen varit bra här. Lugn och skön faktiskt, trots att inte Annette jobbade med oss.
Hon var ledig idag. Och efter att vi stuvat om lite i tidboken slutade vi lagom till att inte behöva fika på jobbet. Härligt!

Det enda som varit sjukt tråkigt idag är ju vädret.. Bara regn, rusk och mörkt hela dagen. Usch.
Hoppas verkligen att det blir bättre imorgon för såhär vill jag inte ha det..
Ge mig sol och lite värme!

Inga kommentarer: