fredag, mars 18, 2011

Am I straight or gay?

Mmm..bra fråga. Bra låt!
Längtar till på söndag. Men jag tror att jag även kommer få en lätt ångest när allt är över..
Har inte riktigt fattat än att dom ska lägga av. För gott. Bara försvinna och inte göra fler skivor, inte turnera runt mer.
En rolig tanke är i alla fall att jag förvisso hann med att sitta i Olas knä en gång. Bildbevis finns!
Nånstans..
Det var trevligt det. En fin dag..
En fin tid.


Många minnen har jag sparat tillsammans med dom där gossarna.
Många fina minnen.
Ja.
Många lite skruvade minnen också. Och ja jag gör mitt bästa för att inte tänka för mycket på allt obra som jag ändå förknippar med dom, med deras låtar. Än kämpar jag på..
Ännu undrar jag..am I straight or gay? Fast jag är också ganska bra på att faktiskt låta kroppen bestämma, för det mesta. Kanske mer än vad som är bra..ibland. Haha.

Mmm så kan det gå. Ibland.

Hur som helst så ska det bli helt fantastiskt att få se The Ark på söndag.
Det ska bli magiskt. Ohh ja!
Nu däremot ska jag umkattas lite med mina sambor..i alla fall den som är vaken.
Inviga helgen och bara ha det mysigt. Utan att egentligen undra över nånting..

Inga kommentarer: