lördag, mars 19, 2011

Fotboll!

Idag har varit en riktig fotbollsdag.. Om jag räknar rätt sitter jag just nu och tittar på min tredje match.
Haha..ja det kan nog stämma!
Det började med älskade HIF mot Malmö FF och precis efter maten såg vi Barcelona-Getafe.
HIF vann förresten. Gött det!
Barca vann också..
Hur det går här får vi se men Real Madrid har redan gjort ett mål, det tog bara 11 minuter..
De spelar mot Atletico Madrid.

Annars idag har jag inte gjort mycket och nog inget av det jag tänkt mig. Tvättade en maskin tvätt..
That's it!
Imorgon ska vi bli lite bättre och sen på kvällen väntar The Ark ja. Åhh..
Nu däremot ska jag hitta något att fukta strupen med och så får vi se vem som vinner här..
Vet inte ens vilka jag hejar på så det spelar inte så stor roll hur det går. Bara kul att få se lite bra fotboll!

Inga kommentarer: