tisdag, mars 22, 2011

I c.u...

Ja nu har det börjat igen. Perioden då vi får varor.
Kul kul kul! Verkligen..
Bara det att lilla fröken fortfarande är bortrest och att jag nu får hjälpa till att släpa upp varorna från trappen där nere.
Är det inte det dom är till för buden..att bära, själva? Eller? Varför ska jag springa ner och bära?
Jag gjorde det ändå, för den här andra tösen bad så snällt..typ.
Men aldrig att jag varit med om att någon annan bett mig bära.. Så himla mycket var det väl inte som kom idag heller..
Hur som helst.
Det funkade visst att beställa varor och nu börjar dom trilla in.
Jobbade eftermiddag med mamma och Ingrid idag.

Och än en gång vaknade jag helt konstigt innan klockan ringde, vid 06.20 vaknade jag och var ganska pigg..
Så jag flipprade lite på Facebook, kollade mail och hade mig innan jag kom på att jag kan läsa i min lilla bok. Så då gjorde jag det i över två timmar innan jag vid 9-snåret bestämde mig för att sova lite till.
Då gick det minsann riktigt bra!
Gick ner till jobbet med mamma också förresten. Väldigt trevligt och vädret var fantastiskt!
Sol sol sol.. Åhh. Är våren verkligen här nu?
Oj vad jag verkligen önskar att det vore så! Jag behöver våren, solen och värmen. Allt det där fina..

Inga kommentarer: