lördag, mars 26, 2011

Hello saturday!

Känner ni peppen?
Det tycker jag att ni borde göra..
Pappa hade hamnat på Tivoli igår minnsan tillsammans med PO. Haha.. En riktig konsertnörd alltså, undrar vad jag brås på egentligen..hmm.
Det ska bli himla trevligt ikväll.
I min kalender på Facebook ser det väldigt hektiskt ut ikväll, trevligt som tusan.

Sitter här och lyssnar på kära Säkert!
Och längtar. Det ska bli hemskt trevligt alltihop. Om bara tiden ville gå lite lite fortare..kanske?
Annars idag blev jag uppjagad ur sängen för plötsligt hade päronen hittat på något skoj som dom ville att Marcus och jag skulle kolla in.
Spännande. En ny säng...
Väl hemma igen åt jag lite våffelfrukost och sen har jag tagit mig en promenad i solskenet.

Strålande sol har det varit hela dagen. Underbart.

Ohh..snart börjar spelningen med Von Benzo. Kolla in den här vettja!
Trevlig kväll på er.

Inga kommentarer: